Monday, July 29, 2013

BAGAI LALANG DI TIUP ANGIN

Assalammualaikum..

Maksud pepatah Bagai Lalang Di Tiup Angin adalah orang yang mempunyai pendirian tidak tetap.
Do you ever heard about this Pepatah Melayu? Well I guess i`m the one of this kind (wink)..
Not everything la kot I am a Lalang. The most thing that I see in me adalah tentang berpakaian.
I am always change my style of outfit follow apa yang aku rasa cantik kat mata.
Not only that, yang bahaya nye aku akn beli sebanyak mungkin tak kira kat mana pun baju-baju yang aku nak asalakn kelihatan sama dengan apa yang aku lihat.
In the end mesti x sempat pakai habis, sebab macam aku cakap aku ni kan macam lalang. Belum sempat melaram semua aku akan tukar style lagi.
So harap-harap lepas aku luah kan kat sini, aku akan stop membazir dengan sesuatu yang aku x pasti aku akan pakai selalu.

** sekarang tengah gile kan baju kurung moden dan style pakaian dari maria elina



No comments:

Post a Comment